♪Q晴小妞の音乐盒♪

Friday, July 10, 2009

害群之马

I'm sorry tat nw i just updated,
bcz the pass few day i'm troubled in spirit~
& no time to be here too..
but nw i'm ok ady^^
so i will write on thg which happened on 3 day i tis article..


Here you go~~


5/7/09(星期日)


I went to bukit jalil wif fren by schl bus,
to enjoy the sight of CHEER' 2009..
tis year was the 10th anniversary of CHEER' competition..
there are about 41 team which joined tis comp,
since I've been in tis schl for 5 yrs,
but I dun even go b4 to support them~
so this is my first time & also my last time go there~
i thk so``

here is my schl team name~~
C-A-L-Y-X,lets go calyx^^
i quite like them^^
pinky girl~~
as like me:p
haha~
me & bang zhu take photo when we reach there..
isit my look look like lack of vitality huh?
no enough sleep & no make up la~


they kept broadcast the michael jackson' song on tat day,
the speaker would giv out some present by played some game wif the audience,
after each team performed,
beside,
some of the judge also played wif the audience,
or even giv some performance~
its quite funny but abit bored too=.=
but anyway we've enjoyed on it too^^

my schl team won 3 award^^
`best award of make up
`best award of dressing
`third place in top three


well,as ur info,my schl was the first time to won third place award,
so they done a good job^^



CONGRATS to them^^


9/7/09(星期四)




今天是我班的化学老师PN LIM荣休会~
我们的好班长(帮主)很用心的准备很多礼物给老师..
之前他也选了几首歌并合成一首歌,
当中的歌词也改过了,
好让我们能在今天唱给老师听..


改过后的歌词~:


不知道什么时候 开始喜欢着你
每个星期 期待你教CHEMISTRY
虽然你时常ANGRY
其实你非常FUNNY
看不到你 WE’LL MISS YOU PN.LIM
好想牵你的手 走过风风雨雨
有什么困难我们陪着你
直到骊歌奏起 直到毕业典礼
爱的路上只有我和你
那一天 知道你要走
我们很多话想对你说
继续教导我们
不怕被大骂一顿
只想念哈哈大笑的时候
这一天 送你送到最后
我们一句话也没有说
只限上这首歌
当作最后的感谢
希望你收到我们心底话
我知道你有千言 你有万语
却不敢说出口
我知道你好担心 你好难过
也不敢说出口
真的没有关系 我们会好好地
放心的离别我们会努力
面带着微微笑 用力地挥挥手
祝你一路顺风
当你离开学校 卸下那份荣耀
5SF深深地祝福你
深深地祝福你 最亲爱的PN.LIM
祝你一路顺风
That you are not alone
I am here with you
Though you're far away
I am here to stay
You are not alone
I am here with you
Though we're far apart
You're always in my heart
For you are not alone~
You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up? To more than I can be.
You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
We’re strong, when we’re on your guidance;
You raise me up? Thank you Pn. Lim YK
You raise me up? Happy Retirement~

哈哈,从帮主那copy过来的~
我们除了送花,大bear,大love,巧克力,
还有有着我们班的照片的相簿,
另外班长也吩咐我们每个人做一个love,还有一支stick连着的,
让我们唱歌时拿来挥的, 这个是我的love^^

过程我就不多说啦~
让照片代替吧~

我们围着老师唱you raise me up那part..
我们唱歌的同时,
歌词和照片的slideshow也会在台的两旁的映幕上出现,
这个slideshow是玲(教主)熬几天夜做的,
所以他们两位真的付出了很多,
也牺牲了睡觉时间,
辛苦他们了~


之前很多老师都很看下我们这班,
今天就想让他们懂我们其实并不是那么不好的,
我们也有心思的一面^^
很多老师都被我们感动了~~


HAPPY RETIREMENT PN LIM,
Thx for teaching us~

现在才进入正题哦~~

10/7/09(星期五)


今天体育节时,
我班有两个男生的校服不见了,

其中一个的电话和钱不见了..

又不知谁干的..

也可能是下午班偷的..

过后回到班,

听他们说要spotcheck,

我和玲去跟老师拿pass去厕所,

其实是想要去给别人帮我们收电话。

回到班不久,
就真的来了很多学长,
我班和隔壁班是一起体育的,
所以两班都要spotcheck..
死咯~我班酱多人带电话..
全部人都想办法藏起来...给人收...
有几个男生把电话放在一个运动包里,
然后放出去一个没窗的小露台..
之后学长叫我们出去体查,
一些学长就在班里查书包..
他们收了一些"小barang larangan"
还收了一个psp~
本来没查到任何手机的,
谁知其中一个学长竟然会查到去那个"破洞" 的窗..
打开那个包,
里面有四五架手机..
学长看到当然``WAH~~咯
让他们有收获当然开心啦~
衣服又没找到阿,
两班的电话就收了好几架,
spotcheck搞屁阿?!
为了那两套不值钱的衣,
摸收了酱多电话~~
都是那两个同学啦..
酱大了也会不见衣服,
不过也不能怪他们拉..
因为我觉得是有人在搞鬼,
因为过后有一件校衣出现在某人的桌子..
不懂谁是那害群之马咯!!


xxxxxxxxxxxx


今天我校有捐血运动,
很多人也很踊跃参加,
我也很想捐的,
不过却不能..

我是够岁`够重`.
就是不够格拉!


因为我知道我要来那个了,
要来的前五天不可以捐血,
不然就失血过多咯..
而且我的家庭是血压低的,
我觉得我也是,
不过要check了才懂啦~
算啦..
明年才捐咯~


谁知当天晚上大姨妈 真的找上门了=.=



今天也是我和dar一起11个月咯^^
``开心开心``期待下个月哦..
因为也是dar的生日月份~
希望能陪他过,
因为去年牺牲他的生日为了朋友的生日..
所以今年一定要跟他过~
倒数一个月咯~
下个月的今天就是我们の一周年哦完*晴

No comments:

Post a Comment